ÍZEK, ÖTLETEK, SIKEREK! GASZTRO-KOMMUNIKÁCIÓ MESTERFOKON!
Szauer Judit

3 tipp, hogy hogyan lehetünk érdekesek a sajtó számára

Szauer Judit

2014 július 08.

, , , ,

3 tipp, hogy hogyan lehetünk érdekesek a sajtó számára

Ha egy vállalkozás PR-os segítségét kéri, annak a legvalószínűbb oka az, hogy szeretné, ha terméke vagy szolgáltatása szerepelne valamilyen formában a médiában. Ez nem mindig egyszerű, ezért egy jó PR-os feladata, hogy egész évben legyenek erre vonatkozó, kreatív ötletei…

  • Új termék vagy szolgáltatás bevezetése

Az emberek imádnak elsők lenni. Első kézből értesülni, először kipróbálni, először megkóstolni… Az újságírók sincsenek ezzel másként, ezért ha új terméket, szolgáltatást vezetünk be, őket érdemes elsőként tájékoztatni, ez a legegyszerűbb módja annak, hogy bekerüljünk a médiaforgatagba.

  • Szezonalitás, ünnepek

Tény, hogy karácsonykor költik a legtöbbet az emberek, de az év többi 11 hónapjában is van élet. Számtalan lehetőségünk van, hogy termékünket, szolgáltatásunkat relevánssá tegyük úgy, hogy valamilyen ünnepen keresztül személyességet csempészünk a kommunikációba.  Sokan elcsépeltnek hiszik az ilyesmit, közben meglepődnének, ha tudnák, egy-egy ilyen akció milyen hatékony eladást produkálhat. Ki ne szeretne ajándékot kapni? Minden nap ünnepnap valakinek, ezt ne feledjük.  Az ünnepek mellett követhetjük a sporteseményeket, hisz ezek világszerte nagy népszerűségnek örvendenek.

  • Személyesség, sztori

Reklámot bárki, bármikor vásárolhat. Egy sima hirdetésen keresztül azonban nehéz személyességet sugározni. Ezért hiszek abban, hogy történeteket kell mesélni, bemutatni a karaktert az adott termék, szolgáltatás mögött. Egy érdekes történetet mindig szívesen olvasnak az emberek. Ha jobban belegondolunk, mindenkinek vannak ilyen történetei. Csak be kell mutatni őket és máris szerethetőbbé válik a márkánk.